سلام به همه ی عاشقان

عشق زیبای من

خسته ام از تنهایی

سلام به دوستان عزیزم،

قبل از هر چیز از شما سپاسگذارم که به وبلاگ من سر زدید.

این وبلاگ شامل خاطرات و داستان عشق یک طرفه ی من نسبت به کسیه که

تمام بود و نبوده منه.....

ولی متاسفانه یا خوشبختانه خودش از این عشق و علاقه بی خبره.

لحظات خوشی رو براتون در این وبلاگ آرزو میکنم....

دوستان عزیزم لطفا با نظراتتون من رو دل گرم کنید.

 

 

                                   "با سپاس فراوان"



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت23:55---2 دی 1392
سلام ابجی امیدوارم اون هم متوجه عشق تو نسبت به خودش بشه تا عشقتون دوطرفه بشه

!!!
ساعت15:04---11 آذر 1391
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.


mansoor
ساعت12:18---20 دی 1390
سلام نانا جان خوبی
من اتفاقی با وبت آشنا شدم خیلی زیباست

منم دقیقا همین مشکل تو رو دارم و دارم دیونه میشم خیلی سخته عشق یکطرفه

عاشق یکی باشی و اون ندونه که عاشقشی
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی متوجه حرفام میشی
امیدوارم تو به عشقت برسی


عرفان
ساعت23:30---6 دی 1390

مـــاه مـن غــصه نـخور زنـدگي جــذر و ‌مـد داره
دنــــيامـون يـــه عـــــالمه، آدم خــوب و بـد داره

ماهِ‌ُ من غصه نخور همه کـه دشـمن نمي شن
هــــمه کـه پــــر ترک مــث تـو و مــن نمي شن

مــاه مــن غــصه نـخور مــــثل مــــاها فـــــراوونه
خيلي کم پيدا مي‌شه کسـي رو حرفش بمونه

مــاه مـن غــصه نـخور، گــــريه پــــــــناه آدماس
تـــر و تــــازه مـوندن گـل،‌ مال اشک شـبنماس

مــاه مـن غـصه نخور، زندگي خوب داره‌و زشت
خـــدا رو چه ديدي شايد فردامون باشه بهشت


عرفان
ساعت20:34---30 مهر 1390
. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``


یه عاشق مثل خودت
ساعت1:30---24 مهر 1390
سلام نازنین جان

مرسی که که بهم سر زدی و لینک کردی منم لینکت کردم

دقیقا حاله منو داری ... به شدت همین وضعه تورو دارم صد در صد از تو شدیدتر ولی ...

موفق باشی


داتیس
ساعت10:31---19 مهر 1390
سلام



مرسی که بهم سر زدی اهنگت محشره پاسخ:مرسی


اریــــــــــــــــــــــــا
ساعت2:08---19 مهر 1390
سلام وبلاگت خیلی باحال و خوشگلی داری امیدوارم روز به روز بهتر بشه و به بازدید کننده های وبلاگت افزوده بشه من لینکت میکنم شما هم اگه دوس داشتی و قابل دونستی ما رو با اسم ░▓ ♥ آســــــــــــــــمان آبی♥ ▓░ لینک کن ممنون میشم
در ضمن اگه اهل چت هستید من چت روم هم دارم ادرسش رو براتون میزارم اگر مایل بودید خوشحال میشم که تشریف بیارید میتونید اونجا هم با هماهنگی خود من تبلیغ وبلاگتون رو بکنید البته یه شرطی داره که اگر امدید خدمتتون عرض میکنم بای تا های
اینم ادرس رومم
www.biatochat.com


اریــــــــــــــــــــــــا
ساعت2:06---19 مهر 1390
سلام وبلاگت خیلی باحال و خوشگلی داری امیدوارم روز به روز بهتر بشه و به بازدید کننده های وبلاگت افزوده بشه من لینکت میکنم شما هم اگه دوس داشتی و قابل دونستی ما رو با اسم ░▓ ♥ آســــــــــــــــمان آبی♥ ▓░ لینک کن ممنون میشم

در ضمن اگه اهل چت هستید من چت روم هم دارم ادرسش رو براتون میزارم اگر مایل بودید خوشحال میشم که تشریف بیارید میتونید اونجا هم با هماهنگی خود من تبلیغ وبلاگتون رو بکنید البته یه شرطی داره که اگر امدید خدمتتون عرض میکنم بای تا های

اینم ادرس رومم

www.biatochat.com
پاسخ:آریا جان منو میشناسی عزیزم!!!!یادت نیست


حمید
ساعت1:13---19 مهر 1390
سلام نازنین خانوم ممنون که به وبم سرزدی و لینکم کردی

وبلاگ قشنگی داری

دعا میکنم به عشقت برسی و خوشبخت بشین

منم لینکت کردمپاسخ:واقعا ممنون،مرسی که سر زدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 15 مهر 1398برچسب:,ساعت 22:42 توسط nana| |

Design By : TopBlogin